Alla inlägg under februari 2010

Av Melina Bäst - 28 februari 2010 20:57

HEJ!!!!!!!!!!

 

Idag har jag varit och badat på

 

 Lerums badpalats med mina kompisar Dom

 

 heter Julia och Amanda. Men jag måste gå

 

för min mamma är jätte jobbig och tjatar

 

på mig att jag sak gå och lägga mig för att

 

jag ska till skolan i morgon.//

 

                                               Melina

Av Melina Bäst - 18 februari 2010 21:36

Hej!!

Snart kommer jag att välja vem som vinner på min omröstning.

Jag kommer välja den 24/2- 2010.

Så rösta nu, bara rösta, rösta, rösta!

Nästa omröstning kommer att handla om vilken smile man tycker bäst om   


Bye bye äppelpaj




   en bild på min sötnos eller ska man säga stornos TIHI

Av Melina Bäst - 18 februari 2010 21:22

Hej!

Jag har tyvärr inte skrivit på ett tag opps...för att jag har så mycket annat att göra. Idag har jag lekt med en tjej som heter Olivia hon är 7 år och det var länge sedan vi träffades. Vi träffades när hon precis hade flyttat hit i sommras och mamma pratade med en person som hade hyrt ett hus bredvid oss för dom som bodde där i gentligen var i thailand. Men så träffades vi och Olivia kom till baka varje dag och vi hade jätte skoj      Men sedan så har vi inte träffats först i dag. Och vi gjorde många roliga saker. Men jag ska snart gå så...

 

 

 

 

              Bye bye äppelpaj

 

                 Kramizzzzzzar

   

                        Melina Jag är snygg (:

Av Melina Bäst - 8 februari 2010 14:49

Nu var jag i skolan igen   

Men snart måste jag sticka  OJDÅ

Klockan är ungefär 14.55 eller 15.00

Ja jag ska bara skriva lite på en bok som jag skriver, men jag skriver bara i skolan

Jag är lite bekymrad över att jag glömde mobilen hemma och jag har ingen kontakt men min farsa sååå

 

 

bye bye

Cya  

Presentation


Det här är jag och det här är mitt liv. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din Favvo smilys??
 =)
 (=
 (:
 :(
 O_O
 O.O
 O - O
 \( ^_^ )/
 ô_ô
 Q_Q
 n___n
 =_="
 =_=
 m____m
 M____M
 N___N

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards