Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Melina Bäst - 4 januari 2010 20:59

Hej!

Jag hoppas att ni följer mig.

 

I dag så vaknade jag vid 10.00 och halvsov till typ 13.00

 

Sen så satt jag och min syrra och surfade på datan. Zorro min hund gick fram och tillbaka för han behövde gå ut. Jag och Min syrra gjorde det och sen kom vi in.

 

 

När vi kom in så spelade jag wii.

Wii spelet hette Mario and Sonic at the Olympic Winter Games.

 

Sen gjorde vi Morotskaka innan pappa kom, Han kom vid 4 så vi gjorde klar den x-akt innan han kom så han oxå fick när han kom hem. Men han tog inte när han kom.

 

Sen gick jag och Syrran upp på hennes rum. Vi gick in på Goggle Earth och sökte på Bexhill, Kalifonien och Brighton.

 

Sen kom pappa han gjorde middag,  Det blev Kyckling och Ris, Efter vi hade ätit upp tog pappa morotskaka jag och mamma med, Men inte Syrran för hon skulle till en kompis.

 

 

Jaa......Jag skriver imon så Hejdå

 

Kram

          (: SweMel :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är jag och det här är mitt liv. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din Favvo smilys??
 =)
 (=
 (:
 :(
 O_O
 O.O
 O - O
 \( ^_^ )/
 ô_ô
 Q_Q
 n___n
 =_="
 =_=
 m____m
 M____M
 N___N

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards