Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Melina Bäst - 10 januari 2010 19:15

Hej jag hade inget att göra så jag satte mig och bloggade istället!

Jag leker lite med min hund Zorro och gosar med honom TIHI det är kul  

Maten är fädig så jag ska bara gå och hämta mat.........1-2 minuetr senare...

Sådär nu har jag hämtat min mat och äter den. Det är god mat som pappa har lagat.

 Jaja nu så lyssnar jag på Justin Bieber One Time.

Men jag ska gå nu hej då  

Av Melina Bäst - 10 januari 2010 17:38

Hej!!!

 

Förlåt att jag inte har skrivit på länge jag var hos en kompis (sweetme) och datan började hacka och jag hade skrivit rätt mycket då så det togs bort.  

Men jag har haft det bra har skulle sova över hos en kompis men jag fick hemlängtan ( jag brukar få det)

Men det är sånt som händer eller hur??

 

Ja sen skulle jag haft gäster hemma men domn skulle åka och bada i badhus såklart eftersom det är så kalt och man kan ju inte bada i hav eller sjöar nu när det är is. Så jag har bara varit hemma och inte gjort så mycket.

 

Men jag lovar jag kommer skriva mer idag så ni behöver inte oroa er nu om att jag kommer glömma igen   

 

Kramizzzar Melina  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är jag och det här är mitt liv. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din Favvo smilys??
 =)
 (=
 (:
 :(
 O_O
 O.O
 O - O
 \( ^_^ )/
 ô_ô
 Q_Q
 n___n
 =_="
 =_=
 m____m
 M____M
 N___N

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards